Gra typu kaboom – dodawanie i odejmowanie

12,00 

Dzięki tym kartom dzieci ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 30, 50 oraz 100. Na zestaw składa się 27 stron do samodzielnego wydrukowania. Komplet liczy 150 pasków z działaniami oraz 90 pasków dodatkowych.

Zastosowanie gry kaboom:
Karty drukujemy na sztywnych kartkach lub laminujemy. Paski z działaniami w odpowiednim zakresie wycinamy oraz wrzucamy do kubka działaniami i symbolami do dołu. Dzieci po kolei losują pasek oraz podają wynik umieszczonego na nim działania. W zestawie znajdują się paski z działaniami w 3 zakresach (30 – kolor pomarańczowy; 50 – kolor fioletowy oraz 100 – kolor zielony). Za prawidłową odpowiedź dziecko zachowuje pasek, zdobywając w ten sposób punkt, natomiast w przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi odkłada go do kubka.
Jeśli gracz wylosuje pasek z symbolem KABOOM musi oddać wszystkie zgromadzone do tej pory karty do kubka.
Karta BONUS daje dodatkowe losowanie, a karta ZAMIANY oznacza konieczność wymiany wszystkich zgromadzonych pasków z innym graczem (np. siedzącym po prawej stronie).
Określamy z dziećmi czas gry (np. 10 minut). Po tym czasie, grę wygrywa dziecko, które posiada największą ilość pasków.

Zalety gry:

  • ćwiczenie pamięci
  • umiejętność współzawodnictwa
  • utrwalanie dodawania i odejmowania w zakresie 30, 50 oraz 100
SKU: 152 Kategorie: ,

Opis

Dzięki tym kartom dzieci ćwiczą dodawanie i odejmowanie w zakresie 30, 50 oraz 100. Na zestaw składa się 27 stron do samodzielnego wydrukowania. Komplet liczy 150 pasków z działaniami oraz 90 pasków dodatkowych.

Zastosowanie gry kaboom:
Karty drukujemy na sztywnych kartkach lub laminujemy. Paski z działaniami w odpowiednim zakresie wycinamy oraz wrzucamy do kubka działaniami i symbolami do dołu. Dzieci po kolei losują pasek oraz podają wynik umieszczonego na nim działania. W zestawie znajdują się paski z działaniami w 3 zakresach (30 – kolor pomarańczowy; 50 – kolor fioletowy oraz 100 – kolor zielony). Za prawidłową odpowiedź dziecko zachowuje pasek, zdobywając w ten sposób punkt, natomiast w przypadku udzielenia błędnej odpowiedzi odkłada go do kubka.

Jeśli gracz wylosuje pasek z symbolem KABOOM musi oddać wszystkie zgromadzone do tej pory karty do kubka.
Karta BONUS daje dodatkowe losowanie, a karta ZAMIANY oznacza konieczność wymiany wszystkich zgromadzonych pasków z innym graczem (np. siedzącym po prawej stronie). Określamy z dziećmi czas gry (np. 10 minut). Po tym czasie, grę wygrywa dziecko, które posiada największą ilość pasków.

Zalety gry:

  • ćwiczenie pamięci
  • umiejętność współzawodnictwa
  • utrwalanie dodawania i odejmowania w zakresie 30, 50 oraz 100

Jak zamówić produkt? Dodaj produkt do koszyka. Następnie przejdź do strony płatności – tam wypełnij dane zamówienia.
Kliknij przycisk: „Kupuję i płacę”. Następnie zostaniesz przekierowany do płatności online.
Po wykonaniu płatności przejdź do swojej poczty e-mail.
Znajdziesz w niej wiadomość od Edukatek.pl – będzie w niej link do pobrania zamówionego produktu na komputer oraz faktura potwierdzająca zakup.
Jeśli naszej wiadomości nie będzie w skrzynce odbiorczej, sprawdź inne foldery, np. spam, oferty.
W przypadku jakichkolwiek problemów z zamówieniem, prosimy o wiadomość: kontakt@edukatek.pl